Вітаю, любі шестикласники на уроці з історії.
Наші онлайн - зустрічі будуть відбуватись в ZOOM - конференції.
Посилання постійне та незмінне 👇👇👇
https://us05web.zoom.us/j/6976588596?pwd=5dUdn0ZrvO0KnnZceP2aCbaxWpKOmY.1
Ідентификатор конференцій: 697 658 8596
Код доступу: 55555
Будемо зустрічатись щопонеділка та щосереди.
26.11.25 р. Офлайн.
Тема: Держава і суспільство: влада в Давньому Єгипті та Месопотамії.
Працюємо з параграфом 20 с. 92-95.
Записати число та тему уроку в зошит.
с. 92 розгадайте ребуси. Слова запишіть у зошит.
Опрацюйте матеріал с. 92-93 та поясніть слова з ребусів.
Опрацюйте текст на с. 93, складіть схему, хто управляв давніми державами.
Прочитати с. 94-95 у підручнику. Пояснити значення законів на глиняних табличках Хаммурапі.
Консект класної роботи надіслати в особисті.
24.11.25 р. Офлайн.
Тема: Землеробські цивілізації Стародавнього світу.
Працюємо з параграфами 18-19 с. 83-91.
Відео до теми. Переглянути.
Сворити конспект у вигляді cхеми.
Виконати тим, хто навчається онлайн.
Хто навчається офлайн
Прочитати параграф 18-19.
19.03.2025 р. Зустріч онлайн
Тема: Землеробські цивілізації Стародавнього світу: Давній Єгипет, Дворіччя, Вавилон.
Працюємо з параграфом 17 с. 78-81
В зошиті запиши число та тему уроку
Річкові цивілізації на лінії часу
Спільні риси
Виникнення біля великих річок.
Складна система іригації (штучного зрошення), що вимагала спільної праці.
Переважно деспотична форма правління (єдиний правитель з необмеженою владою).
Спеціалізація праці та поява міст.
Переглянути презентацію 👉👉👉 ТУТ
Д/З
читати параграф 17
вивчити записи в зошиті.
16.11.25 р. Зустріч онлайн.
Тема: Цивілізаційні центри Стародавнього Сходу в часі та просторі.
В зошиті запишіть число та тему уроку.
Обери для себе.
Працюєте з параграфом 16 с. 72-77.
Знайомство з новим поняттям.
Цивілізація (від лат. civilis — громадянський, державний) як етап розвитку суспільства, що настає після первісності.
Цивілізація = Держава + Писемність + Міста + Спеціалізація праці.
Використовуючи зміст параграфу заповніть пропуски в схемі. Записати в зошит схему.
Запам' ятай
Річкові цивілізації на карті (у просторі).
Слідуй інструкціям
Запиши заголовок
Річкові цивілізації на лінії часу
Накресли лінію часу. Поділи лінію часу на 2 часнити: н. е. та до н.е. Почнач наш рік.
Позначити цивілізації на лінії часу в хронологічній послідовності.
Єгипетська цивілізація = приблизно IV-III тис. до н. е.
Месопотамська цивілізація = IV-II тис. до н. е.
Індська цивілізація = III-II тис. до н. е.
Китайська цивілізація = III-II тис. до н. е.
Записати в зошит, що спільного було у цих цивілізацій?
Спільні риси
Виникнення біля великих річок.
Складна система іригації (штучного зрошення), що вимагала спільної праці.
Переважно деспотична форма правління (єдиний правитель з необмеженою владою).
Спеціалізація праці та поява міст.
Читати парагаф 16, вивчити записи в зошиті.
12.11.25 р. Офлайн
Тема: Діагностувальна робота № 2 "Життя людей за первісних часів"
Виконати діагностувальний тест. Скрин не надсилати.
10.11.25 р. Офлайн
Тема: Підготовка до діагностувальної роботи № 2 "Життя людей у первісні часи".
Переглянь параграфи від 6 до 13.
Виконай завдання усно з параграфу 14 с. 70-71
Завдання виконують ті, кого не було на офлайн уроці.
👇👇👇
Виконати тренувальний тест. Результат надіслати в особисті.
29.10.25 р. Зустріч онлайн
Тема:Первісна культура та релігійні вірування людей. Віртуальна екскурсія первісними пам’ятками.
В зошиті запишіть число та тему уроку
Емоційно налаштуйтесь на урок. Обери один з варіантів тесту
Яке найпопулярніше оголошення можна було знайти на стіні палеолітичної печери?
Шукаю напарника для полювання на мамонта: міцний, спритний, з почуттям гумору. Зброю надаємо.
Печера здається в оренду, без ремонту, але з гарним видом на савану. Дорого.
Продам/обміняю: скребок майже новий, лише двічі використовувався. Звертатись до Ога.
2. Найбільшою проблемою первісного рієлтора була:
Відсутність гаража для мамонта біля печери.
Неможливість підібрати печеру, яка б 'виходила вікнами на Південь для хорошого освітлення.
Нестабільний ринок нерухомості через кочовий спосіб життя (всі клієнти постійно переїжджають).
3. Яка первісна пісня стала найпершим хітом?
Гімн 'Я знайшов їжу' (у стилі шансону).
Ритм каменя об камінь (Біт Кременя) — найпростіший ударний звук.
Мелодія голодного шлунка (Елегія Нудьги).
Працюєте з параграфом 14 с. 67-68.
Розберімось зі словом культура. Вкажіть асоціації до цього слова.
Культура - це сукупність усіх матеріальних і духовних цінностей, норм, звичаїв, знань та способів поведінки, які люди створили, засвоїли і передають з покоління в покоління.
Тепер давайте розберемось зі словом релігія.
Релігія - це віра у вищі, надприродні сили (наприклад, у Бога, богів чи духів).
Наші предки, а саме первісні люди, були язичниками.
Язичництво - віра у багатьох богів (Богів сонця,землі, місяця,) а також у сили природи (грому, блискавки, дощу, затемнення).
Політеїзм - ПОЛІ - багато, синонім до слова язичництво - науковий термін, що означає багатобожжя.
Познайомтесь із першими видами релігійних вірувань у світі
ЗАВДАННЯ ТУТ
27.10.25 р. Зустріч онлайн
Тема: Форми організації первісних спільнот.
Кроки до виконання:
1. Запишіть число та тему уроку.
2. Прогляньте параграф 13 с. 58-63 👉 Наш підручник
3. Перегляньте відео до теми
4. Перегляньте та виконайте завдання в презентації усно
5. Д/З
Читати параграф 13. Поцікавтесь в додаткових джерелах, чи існують в наші дні спільноти, які зберігають первісні ознаки життя. P.S. - завдання буде оцінено додатковою оцінкою.
22.10.25 р. Офлайн
Тема: Основні стоянки та поселення давніх людей на території України.
Сьогодні ми закріпимо наші знання про перших людей та їхні заняття на теренах України
Вправа 1 скрин надіслати
Вправа 3 скрин надіслати
Без д\з
20.10.25 р. Офлайн
Тема: Перші скотарі України.
Кроки для виконання:
1. Запиши число, тему уроку.
2. Опрацюй сторінки підручника 54-55
3. Виконай завдання
а) Нанеси на контурну карту, або створи самостійно (намалюй в зошиті контури сучасної України), територію проживання трипільської та середньостогівської археологічних культур.
Використовуй карту на с.55 підручника
б) Познач на лінії часу хронологічні межі цих двох культур. Завдання виконай в зошиті.
Зразок для виконання тут 👉👉👉 ДОШКА
в) Виконай завдання з візуалізації в підручнику с. 56, рубрика: діємо практично
Читати параграф 12, або переглянути відео
Вправу виконують тільки ті, кого не було на уроці. СКРИН НЕ НАДСИЛАТИ
15.10.25 р. Зустріч онлайн
Тема: Перші землероби України
Кроки для виконання:
1. Запиши число, тему уроку.
2. Дай усно відповіді на питання.
3. Перегляньте параграф 11 с.51-54
Відео до теми 00-6.30
Коротка інформація до теми
ДОШКА
Д/З
Підготувати коротку інформацію про Середньостогівську культуру на території України
13.10.25 р. Зустріч онлайн
Тема: Неолітична революція. Поява землеробства та скотарства. Ремесла та обробка металів.
Кроки для виконання:
1. Запиши число, тему уроку.
2. Виконай вправи на повторення
1. ВПРАВА 1
2. ВПРАВА 2
3. Опрацюй параграф 10 с. 44-50, прочитати
Переглянь презентацію, виконай завдання у презентації
Відео до теми
Дослідити самостійно Трипільську та Середньостогівську археологічні культури.
Підготувати на наступний урок: пластилін, модулін, фарби, фломастери, олівці.
Підготуйте, той матеріал, з яким любите працювати.
08.10.25 р. Офлайн
Тема: Перші люди на теренах України.
Кроки до виконання:
1. Запиши число, тему уроку.
2. Опрацюй параграф 9 с. 38-43, прочитати
Переглянь навчальне відео
4. Запиши визначення стоянка в зошит
На с. 42 підручника є карта, знайди на карті
Королеве на Закарпатті.
Киїк-Коба в Криму.
Мізин на Чернігівщині.
Межиріцька на Черкащині.
Уважно прочитай та прослухай про кожну стоянку та опиши їх за планом в зошиті:
План для опису
Назва стоянки.
Період, до якого належить стоянка.
Час.
Предки людини, що мешкали на стоянці?
Умови життя первісних людей
Археологічні пам’ятки, що знайдені під час розкопок.
Для прикладу:
1. Королеве на Закарпатті.
2. Стоянка періоду палеоліту
3. 1 млн. р. т. - 35 тис. р. до н.е.
3. Пітекантроп, Неандерталець, Кроманьйонець.
4. Полювали на дрібних та великих тварин, збиральництво
5. Знаряддя праці: кам'яне рубило, скребла, списи.
Королеве
https://www.youtube.com/watch?v=PMp8O9xK1rk
Мізинська
https://www.youtube.com/watch?v=Gqk5Sh0AF_8
Межиріцька
https://www.youtube.com/watch?v=QhglP3Pc_BA
Зробити опис кожної стоянки за планом в зошиті коротко.
Надіслати, 0989925236
06.10.25 р. Офлайн
Тема: Кам’яний вік людства. Заняття давніх людей
Кроки до виконання:
Опрацювати параграф 8 с. 32-35
В зошиті заповнити таблицю.
Виписати в зошит заняття давніх людей, їхні знаряддя праці.
Класну роботу надіслати, 0989925236
01.10.25 р. Зустріч онлайн
Тема: Кам’яний вік людства. Періодизація та характеристика періоду.
Запишіть періодизацію в зошит
Виконати онлайн вправу
29.09.25 р. Зустріч онлайн
Тема: Поява і розселення людини на планеті Земля.
Кроки до виконання:
Запиши число та тему уроку.
Розглянути параграф 6 с. 24-28.
Переглянь презентацію
виконай завдання:
письмово
Слайд № 3 у зошит виписати теорії походження людини
Слайд № 5 записати у зошит ланцюжок еволюції людини (по хронології)використовуючи матеріал підручника с. 27
Переглянути відео до теми
Д/З
Переглянути відео
Вправа тільки для тих, кого не було на уроці
Виконати вправу тут
ВПРАВА ТУТ, Скрин надіслати, 0989925236
24.09.25 р.
Діагностувальна робота № 1 "Вступ. Повторення. Що вивчає наука історія"
Виконати завдання. Скрин не надсилати.
22.09.25 р.
Тема: Підготовка до діагностувальної роботи № 1 "Вступ. Повторення. Що вивчає наука історія"
Виконайте завдання з робочого аркуша за посиланням
Завдання виконайте в зошиті та надішліть мені фото в особисті, 0989925236
17.09.25 р. Зустріч онлайн
Тема: Лічба часу в історії
Кроки до виконання:
1. Запишіть у зошиті число та тему уроку.
2. Перегляньте параграф 4 с.18.
3. Прочитайте основні правила при обчисленні історичного часу
Повторіть одиниці вимірювання історичного часу
В допомогу відео
Вправу виконують, ті кого не було на онлайн уроці або, ті хто на уроці не працював усно
15.09.25 р. Зустріч онлайн
Тема: Історичні джерела з історії Стародавнього світу.
Кроки до виконання:
1. Запишіть у зошиті число та тему уроку.
2. Перегляньте параграф 5 с. 21-23.
Пригадайте, що таке історичні джерела, види історичних джерел.
Переглянь тут 👇👇👇
Відео до теми, тривалість 1.11
Відвідай віртуальну екскурсію
СКРИНИ НЕ НАДСИЛАТИ. На закріплення виконайте інтерактивні вправи
10.09.25 р.
Тема: Історична періодизація. Як виникли системи літочислення.
Кроки до виконання:
1. Запишіть у зошиті число та тему уроку.
2. Опрацюйте усно сторінку 10-12 підручника.
Пригадай одиниці вимірювання часу.
Опрацюй інформацію в підручнику на с. 12 "Які види календарів діяли в давні часи".
Проведи міні дослідження та з'ясуй, чи є народи та країни, які досі користуються давніми календарями.
На закріплення виконай інтерактивні вправи за QR-кодом у підручнику с. 16.
Скриншот 3 вправи надіслати мені в особисті, 0989925236.
Обов'язково вкажи прізвище, ім'я та клас.
08.09.25 р. Зустріч в школі
Тема: Історична періодизація: світ і Україна. Хронологічні межі історії Стародавнього світу.
Кроки до виконання:
1. Запишіть у зошиті число та тему уроку.
2. Опрацюйте усно сторінку 14 підручника.
Пригадай, навіщо історики поділили історію людства на періоди?
Чим зручний такий поділ історії?
Пригадай періодизацію історії людства.
Знайди період, який ти будеш вивчати у шостому класі.
Запиши собі у зошит, коли почався та закінчився цей період.
P.S.Він на малюнку оранжевого кольору.
На с. 14 ознайомся з іншими видами періодизації, такими як антропологічна та археологічна.
На с. 15 розглянь приклади археологічної та антропологічної періодизації. Подумай, що вчені поклали в основу кожної з періодизацій.
Перевір себе, виконавши тест на 8 питань.
СКРИН НАДСИЛАТИ НЕ ПОТРІБНО.
03.09.2025 р. Працюєте самостійно.
Тема: Вступ.Повторення. Що вивчає наука історія.
Кроки до виконання:
1. Запишіть у зошиті число та тему уроку
2. Опрацюйте усно сторінки підручника 7-9
Пригадайте, що вивчає наука історія.
Виконайте усно завдання на повторення.
Обов'язкове завдання. Виконати вхідне опитування на повторення. Скрин роботи НЕ НАДСИЛАТИ.






Немає коментарів:
Дописати коментар