Вітаю, любі п'ятикласники на уроці з історії.
Наші онлайн - зустрічі будуть відбуватись в ZOOM - конференції
Посилання постійне та незмінне 👇👇👇
https://us05web.zoom.us/j/6976588596?pwd=5dUdn0ZrvO0KnnZceP2aCbaxWpKOmY.1
Ідентифікатор конференції: 697 658 8596
Код доступу: 55555
Будемо зустрічатись щовівторка
5 - Б о 9.50
5 - А о 10.30
25.11.25 р. Офлайн
Тема: Історична карта (мапа).
В зошиті запишіть число та тему уроку.
Працюємо з параграфом 12 с. 67-71.
Налаштуйся на урок.
Виконай завдання на повторення. СКРИН НЕ НАДСИЛАТИ.
Розгадайте ребус, с. 67. Поміркуйте, яким чином це слово пов'язане з історією?
Якщо лінія часу допомагає нам відтворити в хронологічній послідовності історичні події.То за допомогою простору ми можемо побачити місце, де відбувалась історична подія. І в цьому нам допоможе карта - історична карта.
Всі історичні карти створені на основі географічних карт.
Записати визначення історична карта в зошит.
Історична карта - карта, на якій за допомогою спеціальних позначок указано місця історичних подій, явищ чи процесів.
Історична карта є дієвим інструментом вивчення минулого.
Історичну карту "читають" за допомогою легенди карти, яка містить розшифровку всіх умовних позначень на карті.
Працюємо з підручником с. 70, аналізуємо карту.
Виконати усно.Доберіть назви до карт: історична карта, контурна карта, географічна карта.
Переглянути параграф 12, урок в блозі.
Вивчити записи в зошиті.
17.11.25 р. Зустріч онлайн
Тема:Способи упорядкування хронологічних даних. Лінія часу. Синхронізована та хронологічна таблиці.
Налаштуйтесь на урок
В зошиті запишіть число та тему уроку.
Наш підручник параграф 11 с. 62
Повторіть, виконавши завдання усно.
Запишіть усі способи упорядкування історичних даних істориками з поясненням з відео або з параграфа 11 с. 62-65.
Наш підручник с. 62-65
Способи упорядкування історичних даних
Я починаю, ви продовжуєте😜
1. Хронологічна послідовність - Розміщення подій у порядку їх виникнення — від найдавніших до найпізніших.
2.....
Д/З
Обов'язково
1. Читати параграф 11 с. 62-65
Завдання на вибір
1. ВПРАВА ТУТ СКРИН НЕ НАДСИЛАТИ - вартість Д, при умові, що все вірно.
2. Дати письмово відповідь у зошит на питання с. 66, рубрика "самооцінювання" - вартість В. Відповіді мають бути повними. Надіслати.
(Не списувати з ГДЗ або з інших сайтів).
11.11.25 р. Офлайн.
Тема: Лічба часу в історії.
В зошиті запишіть число та тему уроку.
Працюйте з параграфом 10, с. 59-61
Пригадайте, яка різниця між календарним та історичним часом.
В математиці є одиниці вимірювання довжини, площі, маси та інші міри.
Є міри вимірювання часу.
А є, міри вимірювання історичного часу. Це ті одиниці, які використовують історики, щоб визначати точний час історичних подій.
С. 59 підручника.
Запам'ятайте, в історії не має "нульового" року.
Скорочення в історії:
р. - рік
рр. - роки
ст. - століття
тис. - тисячоліття.
Арабськими цифрами записують роки. Наприклад, 2025 р. Спробуй написати свій рік арабськими цифрами.
Століття, тисячоліття записують римськими цифрами. Наприклад, І ст., ІІ тис.Спробуй записати своє століття.
1 століття це 100 років.
1 тисячоліття це 1000 років.
С. 61 підручника
Як визначити століття, якщо ми знаємо рік?
Правило 1 (для років, що закінчуються на 01-99):
Беремо перші дві цифри року і додаємо 1.
Приклад 1: 1986 рік. Наприклад, 19 + 1 = 20. Це ХХ століття.
Приклад 2: 1025 рік. Наприклад, 10 + 1 = 11. Це ХІ століття.
Правило 2 (для "круглих" років, що закінчуються на 00):
Перші дві цифри року і є номером століття.
Приклад 1: 1700 рік. Наприклад, 17. Це ХVІІ століття.
Приклад 2: 2000 рік. Наприклад, 20. Це ХХ століття.
Виконайте практичні завдання
- Переведіть роки у століття - 34 р., 1648 р., 988 р., 1514 р., 1900 р.
- Переведіть роки у тисячоліття - 1998 р., 1540 р., 2025 р.
28.10.25 Працюєте самостійно💗!
Оберіть собі малюнок космосу відповідно до вашого настрою.
В зошиті запишіть число та тему уроку.
Тема: Історія приладів для вимірювання часу.
Ознайомтесь з короткою інформацією.
Перегляньте відео до теми про історію приладів про вимірювання часу на 2.30 хв.
Завдання виконайте в зошиті
Ваше завдання, скласти сенкан до однієї з тем "історичний час", "хронологія", "годинник"
Чекаю ваші чудові вірші в особисті повідомлення, 0989925236
Мій сенкан на тему "Історія годинника"
Годинник
Давній, точний.
Вимірює, біжить, нагадує.
Ціную миттєвість його ходу.
Час.
21.10.25 р. Офлайн
5-Б
Тема: Історичний час, розвиток уявлень про лічбу часу в народів світу та на теренах України.
5-А
Тема: Розвиток уявлень про лічбу часу в народів світу та на теренах України.
Д/З
Переглянути відео до теми
Тема: Історичний час.
Кроки до виконання:
1. Переглянь параграф 8 с. 49-54.
2. Виконай завдання на повторення.
Обери зі списку історичні науки, які вже вивчили. Пригадай, що вони вивчають.
3. Попрацюй з інформацією на дошці. Виконай запропоновані завдання.
Завдання в зошиті для домашнього завдання.
Разом з дорослими доберіть 5 визначних подій з історії України й укладіть календар знаменних дат нашої держави на рік. За бажанням проілюструйте свій календар малюнками.
Мій календар. Вам для зразка.
07.10.25 р. Офлайн
Тема: Писемні пам'ятки та їх дослідження
Кроки до виконання:
1. Запишіть число, тему уроку в зошит.
2. Прочитайте параграф 6 с. 40-45
Опрацюйте презентацію
Д/З скидати у групу з історії
Створити власне піктографічне повідомлення
(про свій день або про похід до школи) на 3-5 малюнків.
30.09.25 р. Зустріч онлайн
Тема: Значення археології для дослідження минулого.
Кроки до виконання:
Запиши число та тему уроку
Повтори матеріал попереднього уроку. виконавши інтерактивну вправу ТУТ
Сьогодні вивчаємо про археологію 👇👇👇
Переглянь параграф 5 с. 32 - 37
З'ясуйте значення слів археологічні пам'ятки, учені-археологи, експонат, музей
За допомогою колажу на с. 33 та тексту до нього, з'ясуй, як працюють археологи.
с. 34 прочитати
Д/З с. 38-39 переглянути карту, пограйте з друзями або близькими.Інструкція с. 36
23.09.25 р.
Тема: Допоміжні історичні дисципліни
Кроки до виконання:
1. Записати у зошит число та тему уроку.
2. Повторити матеріал з попереднього уроку, виконавши інтерактивну вправу
Тепер ти знаєш, що історія - наука, яка вивчає минуле людства за історичними джерелами.
Для закріплення розгадай ребуси, відповіді запиши в зошит.
16.09.25 р. Працюєте самостійно
Тема: Джерела історичної інформації
Кроки до виконання:
1. Записати у зошит число та тему уроку.
2. Опрацювати с. 19 у підручнику.
Прочитай уважно інформацію на с. 19
Запиши собі у зошит
Історичні джерела – це будь-які об'єкти, створені людьми, що містять інформацію про минуле і використовуються для вивчення історії.
Види історичних джерел. Запам'ятати та вміти розрізняти
Основні види історичних джерел включають речові (артефакти, будівлі), писемні (документи, літописи), усні (казки, перекази), зображувальні (картини, фотографії), етнографічні (звичаї, традиції), а також мовні та цифрові.
Потренуйся. Виконай усно завдання в підручнику с. 20
Д/З Прочитати пам'ятку, с. 22
Можна переглянути відео до теми
09.09.25 р.
Тема: Історія - наука про минуле людства
Кроки до виконання:
1. Записати у зошит число та тему уроку.
2. Опрацювати с. 12 у підручнику.
Виписати собі в зошит поняття історичний факт, час, простір.
Виконати усно практичне завдання на с. 13-14.
Вивчити, що таке історичний факт та вміти наводити приклади історичних фактів.
02.09.2025 р. Зустріч онлайн
Посилання на онлайн - зустріч 👇👇👇
https://us05web.zoom.us/j/6976588596?pwd=5dUdn0ZrvO0KnnZceP2aCbaxWpKOmY.1
Ідентифікатор конференції: 697 658 8596
Код доступу: 55555
Тема: Вступ. Предмет шкільної історії.
Кроки до виконання
1. Записати число, тему уроку.
2.Переглянути презентацію👇👇👇 (завдання виконати усно)
Обов'язково виконати онлайн вправу
https://wordwall.net/uk/resource/77457040
Записати, що таке історія в зошит (слайд 6)
3. Переглянути відео
Без домашнього завдання





.png)
.png)
.png)

.png)
Немає коментарів:
Дописати коментар